środa, 19 marca 2014

Początek

                                                         URODA

    Na początku mojej przygody z blogiem chciałam podzielić się z czytelniczkami opinią o niektórych kosmetykach. Dzisiaj przedstawiam te których używam na co dzień.



1) Odżywka Eveline 8 w 1 Total Action
   O tej odżywce dowiedziałam się od koleżanki. Wiele stron pisało, że po zastosowaniu tej kuracji paznokcie są mocne, nie łamią się oraz szybko rosną. Szybko zdecydowałam się na zakup tego produktu ponieważ moje paznokcie były bardzo zniszczone po tipsach żelowych oraz hybrydowych. Niestety po zastosowaniu jej odczułam ból palców, szczypanie, pieczenie. Ból był nie do wytrzymania. Zmyłam odżywkę i moczyłam dłonie w zimnej wodzie. Ból mijał powoli. Okazało się Total Action ma w składzie folmaldehyd czyli najsilniejszy środek odkażający. Jednak ma swoje plusy ponieważ utwardza płytkę paznokcia. Chęć, by mieć piękne i zdrowe paznokcie nie mijała. Dlatego następnego dnia pomalowałam paznokcie lakierem bezbarwnym a następnie odżywką. I to był strzał w dziesiątkę. Paznokcie zaakceptowały odżywkę i teraz są mocne, długie i zdrowe.





2) BIOVAX- SZAMPON I MASECZKA
   Był czas, że ciągle eksperymentowałam z kolorem moich włosów oraz fundowałam im ciągłe prostowanie. Doprowadziło to do tego, że stały się suche,łamliwe oraz zaczęły wypadać. Na szczęscie znalazłam coś co pozwoliło mi je uratować -szampon i maskę firmy BIOVAX. Woskowa maska wzbogacona w olejek z migdałów, miodu i cynamonu. Już po pierwszym stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę. Przede wszystkim włosy były miękkie i można było je rozczesać. Podczas regularnego stosowania widać, że są mocniejsze i wyglądają na zdrowsze.





3) WODA PERFUMOWANA AVON FEMME 


Kategoria kwiatowo - owocowa - piżmowa.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: różowy grejpfrut, śliwka, fiołek.
Nuty serca: płatki jaśminu, dzika orchidea, magnolia.
Nuty bazy: bursztyn, brzoskwiniowa skórka, nuty leśne, piżmo.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz