wtorek, 25 marca 2014

Rajstopy zwykłe czy wzorzyste ?

                             RAJSTOPY ZWYKŁE CZY                                     WZORZYSTE???

  Jeśli o mnie chodzi to nie lubię chodzić w rajstopach. Czuję się w nich po prostu niewygodnie. Jednak pory roku takie jak jesień, zima, wiosna zobowiązują do ich noszenia jeśli chce się założyć sukieneczkę czy spódniczkę. Zawsze zakładałam rajstopy cieliste, takie by nie było ich widać. Jednak ostatnio przekonałam się do czarnych z różnymi detalami. Zauważyłam, że czarne z różnymi kokardkami lub wyglądające jak pończochy po prostu robią furorę. I wcale się nie dziwie bo wygląda to rewelacyjnie, seksownie i kobieco. 

Poniżej zdjęcia różnych rajstop. A wam które najbardziej odpowiadają?























A oto mój niedawny zakup. Rajstopy są świetne.
Idealnie pasują do spódniczki.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz